ကတၱရာလမ္းမ်ား ကိုယ္ထူကိုယ္ထ ခင္းထားၾကသည္။ ျမိဳ႕တိုင္းတြင္ ကတၱရာလမ္းမ်ား ရွိသည္။ ကတၱရာလမ္းမ်ားျဖင့္ ျမိဳ႕မ်ားကို ဆက္သြယ္ထားသည္။ ရွိတ္စပီးယားဆိုသူသည္ ဇာတ္ခံုေပၚတြင္ လူၾကမ္းေတြလည္း ရွိႏိုင္သည္ဆိုေသာအခ်က္ကို သိမွ သိသြားပါေလစ။
"မင္းနဲ႔ငါ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းဟာ ဇာတ္သဘင္တစ္ခုပါဆိုရင္ ၾကားက ကန္႔လန္႔ကာဟာ ဘယ္သူပါလဲ" ဟု ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္၏ ေမးခြန္းကို ရွိတ္စပီးယား ေျဖႏိုင္လိမ့္မည္ မထင္။ မီးေရာင္ေအာက္ကိုဝင္၍ လူျပက္မ်ားႏွင့္ တြဲဖို႔သာ ၾကိဳးစားေနေသာ မင္းသမီးမ်ားကို ပို၍ စိတ္ဝင္စားဟန္ ရွိသည္။ တခါတရံ ဇာတ္လမ္းသေဘာအရ ဇာတ္ခုံေပၚတြင္ လူၾကမ္းမ်ားသာ ရွိေနႏိုင္ပါသည္။
http://www.ejournal.fi |
ယခုအခ်ိန္ထိ ဇာတ္လမ္း၏ ေခါင္းေဆာင္မင္းသမီးကေတာ့ ေပၚမလာေသး။ ေန႔သစ္တစ္ေန႔ကို ဝင္းပလာေအာင္ တစ္ညတာလုံး တံခါးေခါက္သူ၊ အလင္းႏိႈးသူ အဝိဇၨာၾကယ္ပြင့္ေလး ဇာတ္မင္းသားေလးသိန္းေဇာ္ကေတာ့ ေသာင္းထိုက္ စၾကဝဠာရဲ့ ျမတ္ႏိုးအျပဳံးေတြကို ဖိတ္ေခၚေနေလရဲ့။ ကြၽန္ေတာ္ ျပဳံးမိတယ္။ သူက စႏၵရားတစ္လုံးနဲ႔ အသံညွိယူထားသလို တိက်လွပတဲ့ အဲဒီအျပဳံးေတြကို သူ႔ရင္ထဲမွာ ဘယ္ေတာ့မွ စစ္အရွုံးမခံဘူးလို႔ အာမခံတယ္ ဆိုလို႔ေလ။
ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ကေတာ့ အလွဆိုတာ သီးျခားကင္းလြတ္စြာ ရပ္တည္ေနႏိုင္တဲ့ အရည္အခ်င္းတစ္ခုလား၊ အရုပ္ဆိုးျခင္းနဲ႔ႏိႈင္းယွဥ္မွ ျမင္သာထင္သာတဲ့ ဂုဏ္တစ္ခုလား။ စိတ္ထဲက အထင္လား။ အလွဆိုတာ ပိုင္ဆိုင္ထားသူဘက္က အေၾကာင္းတရားလား။ ခံစားသူဘက္က အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈလား ဆိုျပီး ျပဳံးျပဳံးၾကီး လုပ္ေနေလရဲ့။
ဒီလိုပါပဲ။ ကားမီးတစ္ထိုးစာအလင္းထဲ ျမင္သေလာက္ ဝင္ေရာက္ ကၾကတာေပါ့။ ဇာတ္ညႊန္း သစၥာနီရဲ့ ပထမဆုံး ဝါက်ကေတာ့ အခုမွ လမ္းေလွ်ာက္လို႔ လာေနတုန္းပဲ ရွိေသးတယ္။
ခ်မ္းညီခ်ိဳ
No comments:
Post a Comment