26/02/2010

ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးေနသည္။

ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးေနသည္။
သို႔ေသာ္ ......................
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ကုိ မသိ
မုိးေ၀လား မုိးေ၀းလား မသိ
ေဒးကားကား ေ၀လာေ၀း
နတ္တဂုိးဆုိတာ ၾကားသာၾကားဖူး၏

' ျဖစ္တည္မႈ ပဓာန၀ါဒီ ' ဆုိတာ ရုပ္၀ါဒီ ဟုထင္၏
ပီကာဆုိကုိ အတၱၾကီးသူဟု ထင္၏
ရွင္ၾကီးေဂါတမ၏ ' မိမိကုိယ္သာ ကုိးကြယ္ရာ ' ကို
မိမိသည္သာ အဓိကဟု လက္ခံ၏
ကာရန္ဆုိတာ ပကာသနဟုထင္၏

သို႔ေသာ္ ယခု. . .
ကၽြန္ေတာ္သိသမွ်ကို. .
ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရသမွ်ကုိ. .
ကၽြန္ေတာ္ တတ္သမွ်ျဖင့္ ေဖာ္ထုတ္၏
ခင္ဗ်ားတုိ႔ မည္သုိ႔ခံစားရမည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္မသိ
ခံစားခ်င္သလုိ ခံစားရလိမ့္မည္...

သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရသည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ေရးေန၏
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးေနသည္။

ေမာင္ဖ်ံေလး

1 comment: