15/08/2010

က်မေရးတဲ့ ဒုတိယေၿမာက္ အက္ေဆး

သက္ၿပင္းတစ္ခ်က္ ခပ္ေလးေလးခ်ရင္း ပတ္ဒယ္လ္ၿပားကိုသာ ခပ္သြက္သြက္နင္းခ်လုိက္သည္။ အေရွ႕နားဆုိ ေရာက္ေတာ႔မယ္။ က်မ စိတ္ညစ္တုိင္း စိတ္ေလတုိင္း စိတ္မေကာင္းၿဖစ္တုိင္း သည္းခံႏုိင္စြမ္းေတြ ကုန္ဆုံးသြားတုိင္း က်မလာထုိင္ေနက် သစ္ပင္ေလးကို လွမ္းၿမင္ေနရၿပီ။ က်မမွာ သည္အက်င့္ရွိလာတာ သိပ္ေတာ့မၾကာေသး။ သိပ္မၾကာေသးဆုိ လာဖုိ႔လဲ လုိမွမလုိအပ္ခဲ့ပဲ။ က်မဘ၀မွာ သည္လုိပဲ ေနသားက်ေနခဲ့သည္ပဲ။

ဘယ္သူေတြေၾကာင့္ ဘာအေၾကာင္းေတြေၾကာင့္လုိ႔ စြပ္စြဲခ်က္ေတြ တင္မေနခ်င္ေတာ့ေပမယ့္ က်မသည္လုိေၿပာင္းလဲလာတာ ဘာေၾကာင့္လဲ က်မသိခ်င္ပါသည္။ တစ္ေန့ေတာ့ေပါ့။ ဘယ္လုိခံစားခ်က္မ်ိဳးမဆုိ မ်ိဳသိပ္မထားတတ္တာနဲ့ ခံစားခ်က္အတုိင္း တုံ႔ၿပန္တတ္တဲ့ အက်င့္ ဘယ္လုိေပ်ာက္သြားလဲေပါ့။

ဘာပဲေၿပာေၿပာပါေလ။ ဒီသစ္ပင္ေလးက ခဏတၿဖဳတ္ သုိ့မဟုတ္ ေရွ႕ဆက္မယ့္ အခ်ိန္အတုိင္းအတာတုိေလး တစ္ခုထိေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈေပးႏုိင္တာပဲ။ ဒီအပင္ေလးေအာက္မွာပဲ. . မ်က္ရည္ေတြ က်ဖူးတယ္။ 'တက္' ေခါက္ဖူးတယ္။ လိႈင္းတံပုိးလုိၾကြလာတဲ႔ ေဒါသနဲ႔မခံမရပ္ႏုိင္ၿဖစ္မႈေတြကို ၿဖန္႔က်ဲထုတ္ထားခဲ႔ဖူးတယ္။ အေသးစားအဆင္မေၿပမႈေတြကို အသက္ၿပင္းၿပင္းနဲ႔တူတူ ရႈသြင္း ရႈထုတ္ခဲ႔ရတယ္။ ကုန္ကုန္ေၿပာရရင္ သည္းမခံႏုိင္ေတာ႔လုိ႔ ေအာ္ငုိတဲ့အခါလဲ ဒီသစ္ပင္ေလးက တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပဲ က်မကို ငုံ႔ၾကည့္အားေပးေနခဲ့တယ္။

ပထမအၾကိမ္။ ဒုတိယအၾကိမ္။ တတိယအၾကိမ္. . . ေနာက္ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာၿပီးသည့္ေနာက္မွာေတာ့ ဒီသစ္ပင္ေလးကို က်မ ရင္းႏွီးလာခဲ႔ၿပီ။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လုိ ခံစားလာရၿပီ။ ဒီသစ္ပင္ေလးေအာက္မွာ အဆုိးေတြပဲ ရွိခဲ့တာမဟုတ္ဘူး။ အေကာင္းေတြလဲ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ ဆုိတာ က်မ သတိတရရွိလာတတ္ၿပီ။ ဒီသစ္ပင္ေလးေအာက္မွာပဲ က်မ သူ႔ေပါင္ေပၚေခါင္းအုံးအိပ္ သူ႔မ်က္ႏွာကို ေငးၾကည့္ၿပီး သူ႔အားေပးသံကို နားေထာင္ခဲ့ဖူးသည္။ က်မကို သူလက္သည္းညွပ္ေပးခဲ့တာလဲ ဒီသစ္ပင္ေလးေအာက္မွာပဲ ၿဖစ္သည္။

http://www.oilartsell.com
ဒီသစ္ပင္ေလးေအာက္နားမွာထုိင္ၿပီး လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္ရင္ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အတူ ၾကက္ေၾကာ္စားဖူးတဲ႔ သစ္ပင္တန္းေလးကိုလွမ္းၿမင္ရတယ္။ က်မတုိ႔ စကားေတြကို ေဖာင္ဖြဲ႔ၿပီး ေႏြရာသီေလၿမဴးထဲ စီးေၿမာခဲ႔ၾကဖူးသည္။ က်မတုိ႔ အေသအခ်ာကို ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကဖူးသည္။ သူတုိ႔နဲ႔က်မ မလႊဲသာလုိ႔ ခြဲရေတာ့မယ္။ က်မ စိတ္ညစ္တဲ့အခါ ဒီသစ္ပင္ေလးေအာက္ လာထုိင္ရင္ သူတုိ႔ကိုပါ တပါတည္း လြမ္းရေတာ့မယ္။ က်မ ဘယ္လုိရင္ဆုိင္မလဲ ၾကိဳတင္စဥ္းစားထားဖုိ႔လုိမည္။

ဘာပဲေၿပာေၿပာ ဒီသစ္ပင္ေလးကို ေက်းဇူးစကားေတာ႔ ေၿပာရေပလိမ့္မည္။ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ က်မဘ၀အတြက္ အမွတ္တရၿဖစ္လာတဲ့ ဒီသစ္ပင္ေလးကို ပန္းခ်ီမဆြဲတတ္တဲ့ က်မ ဓာတ္ပုံေတာ့ ရုိက္ယူထားသင့္သည္။ ဒီသစ္ပင္ေလးက က်မကို စိတ္သက္မႈပဲေပးခဲ႔တာ မဟုတ္ဘူး. . . က်မရဲ႕အေတြးေတြကိုလဲ နယ္ခ်ဲ႕ေစခဲ့သည္ပဲေလ။

ေရနံ႔သာ။

No comments:

Post a Comment