30/06/2010

ခ်စ္ခ်င္း

ကုိယ္ခ်င္းစားနာမႈ ႏွင့္ ဓမၼ
လြတ္လပ္မႈ ႏွင့္ ကဗ်ာ
ႏူကလီးယား ထုတ္လုပ္မႈ
ေျပာရင္း ေျပာေနရမည့္ အခ်စ္အေၾကာင္းပါေလ။

ရာမ နဲ႔ ရာ၀ဏ က စ
သီ၀ိ နဲ႔ ေ၀သႏၱရာ အလယ္
ရုိမီယုိ နဲ႔ ဂ်ဴးလီးယက္ အဆံုး
ဇာတ္ေတာ္မ်ားထဲမွ အခ်စ္အေၾကာင္းပါေလ။

ေပးဆပ္မႈ ၊ ရယူမႈ ၊ တပ္မက္မႈ
ရနံ႔ ၊ အေတြ႔ ၊ အလွ ၊ ပညာ
ရင္း ခ်င္ တုိင္း ရင္းခဲ့ၾကရရာ။

ေပးဆပ္မႈျဖင့္လည္းေကာင္း
ရယူမႈျဖင့္လည္းေကာင္း
တပ္မက္မႈျဖင့္လည္းေကာင္း
ခြဲခြါမႈျဖင့္လည္းေကာင္း
မသိမႈျဖင့္ လည္းေကာင္း
သိမႈျဖင့္လည္းေကာင္း

ထုိအခ်စ္သည္ကား
ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ ၊ ခ်စ္ခ်င္တုိင္းခ်စ္
စသျဖင့္ေပါ့ေလ
အဓိပ္ပါယ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး
စသျဖင့္ေပါ့ေလ
ကုိယ္လည္း သိပ္သိတာမဟုတ္ေတာ့
စသျဖင့္ေပါ့ေလ
ဒီလုိပါပဲ အခ်စ္အေၾကာင္းေျပာၾက
မခ်စ္တတ္ခ်စ္တတ္ခ်စ္ၾက
ခ်စ္ႏုိင္သမွ် ခ်စ္ၾက
ခ်စ္တတ္သမွ် ခ်စ္ၾက

ခ်စ္ေနၾကရေသာ ထုိအခ်စ္ကား
မည္သူမွ် မေျဖရွင္းႏုိင္ေသာ
ပု စၧာတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေကာင္းမည္ဟု
အဓိပ္ပါယ္ ေကာက္ျဖတ္ ခ်မည္ ဆုိက

မမွား သို႔ေသာ္ မမွန္
အမွန္ ကား မသိ
တကယ္ ခ်စ္၏
လံုေလာက္ပါဘိ။

----------------------------------------------------------------------------------------------

ခ်စ္ခ်င္း

ခ်စ္မွန္းမသိ
ခ်စ္မိသြားရာ၊
ခ်စ္မိေတာ့
မခြဲႏုိင္ေတာ့ပါ။

လြမ္းျခင္း မုန္းျခင္း
ခ်စ္ျခင္း ပေဒသာ၊
အမွန္က
သိရခက္ၾကီးပါ။
http://msfrankel.com/student work/Gallery
ေပးျခင္း ယူျခင္း ၊ ထုိ ၂ ရင္းျဖင့္
ရင္းယူခဲ့ရာ ၊ အခ်စ္မူကား
မေပ်ာ္လည္းရွိ ၊ ေပ်ာ္လည္းရွိ၏
ခ်စ္သည္ဟူသာ ၊ အမိပါဟု
ဆုိလုိဆုိျငား ၊ ထုိစကားကား
ဟုတ္လိမ့္ ဟုတ္လိမ့္ ၊ သိမွတ္ျခိမ့္ဟု
ရွာသူကား
ခ်ာခ်ာလည္ျပီသာ။

မသိ အသိ ၊ အထိ အရွိ
စံုစီ ႏွစ္ဖာ ၊ ထုိအရာကား
မရွိလည္းေကာင္း ၊ ရွိလည္းေကာင္းဟု
ဆုိဖန္ေသာ္ျငား ၊ ၀မ္းတြင္းခ်စ္ခ်င္
စိတ္သခင္က ၊ တားဆီးမႏုိင္
ခ်စ္ခ်င္ျပန္သည္ ၊ သည္ခါမည္ေလး
အခ်စ္ေရးသည္ ၊ ဘာလဲတစ္မံု႔
ခ်စ္မိတံုရာ ၊ မခြဲခြါဟု
သခင္မွတ္ခ်က္ ၊ ခတ္ႏွိပ္ျပန္သည္၊
သူ႔အျပံဳးျဖင့္ ၊ ဆြဲခါလႈပ္ႏိႈး
အူႏွလံုး
ေယာက္ယပ္ခတ္ျပီသာ။

(ထုိစဥ္ ကၽြႏု္ပ္ နဖူး သုိ႔ အနမ္းတပြင့္ ေျပးကပ္လာ၏)

အခ်ဳပ္ဆုိရေသာ္
မမွား သို႔ေသာ္ မမွန္
အမွန္ ကား မသိ
တကယ္ခ်စ္၏
လံုေလာက္ပါဘိ။ ။

(စိတ္ကူးေပါက္ရာ တစ္ခုကုိ လုပ္ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္
မ်က္လံုး ေသာ္လည္းေကာင္း စိတ္ေသာ္လည္းေကာင္း
တစ္စံုတစ္ခု အေႏွုာင့္အယွက္ ျဖစ္သြားပါက ႏူးညြတ္စြာ
ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္)

ထြန္းႏြယ္

29/06/2010

စက္'ပြဲ'

နာဖ်ားေသာ နတ္မ်ားသဘင္ပြဲ ဆင္ယင္က်င္းပျခင္းသို႔
ဦးေႏွာက္ဆဲလ္ႀကိဳးျဖတ္ ဖြင့္လွစ္ေပးလိုက္အျပီးတြင္
အသိစိတ္အစံုက
ေရာင္စံုမိုးပ်ံပူေပါင္းမ်ားလို အလုအယက္
အသိမဲ့နယ္ပယ္သို႔ အခစားဝင္ေရာက္ၾကတယ္
ေဟာဟိုမွာ ေရာင္စံုသက္တံ
ေဟာဟိုမွာ ေမွာ္ေအာ္သံ
ေဟာဟိုမွာ ျဖဳတ္ဆက္တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဂီတသံ
ေဟာဟိုမွာ အေရာင္ေတာက္ေတာက္ေတြ
ေဟာဟိုမွာ တညစာအခ်စ္ေတြ
ေဟာဟိုမွာ လံုၿခံဳေရးေတြ
ေဟာဒီမွာ စိတ္ကူးယဥ္ကမာၻႀကီး
ေဟာဒီမွာ ျပဇာတ္တပုဒ္
ေဟာဒီမွာ ဇာတ္ၫႊန္းအသစ္တခု
ေဟာဒီမွာ လူ႐ုိင္းကကြက္တခု
ေဟာဒီမွာ ခင္ဗ်ားရဲ႕စိတ္
ေဟာဒီလို လႊတ္တင္လိုက္တယ္
မီရထားတစင္း ခုတ္ေမာင္းသြားတာ ၾကားလား
ေဆးျပားယဥ္ေက်းမႈ ၂၁ရာစု ကပြဲသဘင္
လူ႔သိုင္းဝိုင္းမႈ စည္းမ်ဥ္းသစ္တခု
လိုအင္ဖန္ဆင္းမႈ ကမာၻတုတခု
မီး႐ူးသန္႔စင္ ဖြားျမင္ျခင္း၊
ဂိုေဒါင္ စက္႐ံု၊ အလုပ္႐ံု ႐ုပ္ရွင္႐ံု၊ ေန႔ည၊ အခ်ိန္မဲ့ဇံု
ေျမေအာက္တေနရာမွ ႀကီးျပင္းလာမႈ

Urban Life#7
နာဇီဝတ္႐ံုေအာက္က လႊတ္ခဲ့တဲ့
အေမရိကန္ ေျခလြဲကပြဲသဘင္
ေရစီးေၾကာင္း ေ႐ြ႕လ်ားမႈ အေကြ႔အေျပာင္း
မြန္းက်ပ္လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းရဲ႕ ေတာင္းဆိုမႈ တညတာ
ထြက္ေပါက္တခု၊
နတ္ျပည္အတု ငရဲျပည္အတု အတုတခုနဲ႔ အတု
တြန္းထိုး လြန္႔လူးမႈ၊ ဆြဲငင္ ပြတ္တိုက္မႈ
အၾကည္ဓာတ္ ထြန္းၫႈိ႕ထားၾကတဲ့
စက္႐ုပ္ဆန္ေသာ လူသားမ်ား
အဂၤလန္အသင္းက ပီတာခေရာ႔(စ္) ကတာ ျမင္ဖူးတယ္မလား
လ်ွစ္စစ္ဂီတႀကိဳးဆြဲရာ ကမလား
ဒါမွမဟုတ္. . . . . .
သင္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ အသံလႈိင္းတခုကို ေ႐ြးခ်ယ္၍ သီးသန္႔ နားဆင္ပါ
သင့္စိတ္ကို ေျဖးညင္းစြာ ေမာင္းႏွင္ပါ
အထီးအမ ကြာျခားမႈ မ်က္ႏွာဖံုးကြာက်ျခင္း
တင္းမာမႈမ်ား ေျဖေလ်ာ႔ပါ။ စနစ္တခုေအာက္မွ
လြတ္ေျမာက္ျခင္းတခု၊
႐ူးသြပ္ေပါက္ကြဲမႈ
ခပ္ပါးပါးကိုးကြယ္မႈ စိတ္ဝိဉာဥ္ဝါဒတခု
ေက်ာက္ေခတ္အကနဲ႔ ေခတ္မီဘဝ။ ။

အူေသာင္

ဂ်က္ဂလင္း

သူကလဲ ဘုရင္။
သူမကလဲ ဘုရင္မ။
Iron Woman

မွားတယ္။

စိတ္မာႏုိင္သူသာ အႏုိင္ရစတမ္း။

မွားတယ္။

အႏုိင္အရႈံး မုန္းေနရေအာင္ ၿပိဳင္ပြဲလဲ မဟုတ္။
စစ္ပြဲေတာ့ ဟုတ္တယ္။
သူ႔ဘက္ ကုိယ့္ဘက္ နစ္နာရတယ္။

Juggling ေဆာ့သလုိ. .
ဟန္ခ်က္ညီေအာင္. . . ။
ညိွထားေစာင္းလုိ. .
မေလ်ာ႔မတင္း သံစဥ္ညက္ေအာင္. . ။
လက္တစ္စုံပဲ လုိတယ္။

ညီမွ်ၿခင္းေတြ၊ အေပါင္း အႏႈတ္ အေၿမွာက္ အစား အၾကြင္း အက်န္ေတြ  ' ? ' Marks ေတြနဲ႔
အတၱပင္လယ္ထဲ လက္ပစ္ကူးေနသေရြ႔ေတာ့. . .
ေၿခကုန္တယ္. . .
လက္ပန္းက်တယ္. . .
အသက္ရႈၾကပ္တယ္။

ေရနံ႔သာ

ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္မ်ား

ဘယ္ေတြ ဆက္သြားရဦးမွာလဲ
လမ္းဟာ ခရမ္းေရာင္
ငါ အၿမဲတေစ မေကာက္က်စ္ခဲ့ပါဘူး
ငါ တခါတရံသာ ႏိုင္လိုမင္းထက္ ၿပဳက်င့္ခဲ့တယ္
ငါ့ခရီးကိုသာ ငါ ဆက္သြားပါရေစ
ေက်ာပိုးအိတ္ကို ထားခဲ့ေတာ့မယ္

ဘယ္ေတြ ေရာက္ရဦးမွာလဲ
လမ္းဟာ ခရမ္းေရာင္
ငါဟာ ငါ့ဓါတ္ပံုကို ငါ့ဦးေခါင္းေပၚ တင္
သံေယာဇဥ္သံခေလာက္ကို လည္ပင္းမွာ ဆြဲၿပီး
ငါ ထြန္ယက္ရမယ့္ အကြက္ကို ရွာေဖြေနခဲ့တာ
မ်က္ေတာင္လည္း မခတ္တတ္ေတာ့ပါဘူး

Purple Dusk - David Castle

ဘယ္မွာ ခရီးတေထာက္လဲ
လမ္းဟာ ခရမ္းေ၇ာင္
ဖန္ၿပာခြက္ရွိသည့္တိုင္ ေက်ာက္စက္ေရ မရွိ
အေမာေၿပစရာကို အေမ မေၿပာခဲ့ပါ
ဖိနပ္တစ္ရံသာ ခ်ဳပ္ေပးခဲ့ပါတယ္

ဘာမွ ခရီးဆံုးမွာလဲ
လမ္းဟာ ခရမ္းေရာင္
ေၿခဖ၀ါးေတြ ကြဲအက္၊ ေၿမၾကီးေတြ ကြဲအက္
ေတာအထပ္ထပ္ ေတာင္အသြယ္သြယ္
ငါဟာ လိုအပ္သေလာက္သာ မိုက္ရိုင္းၿပီး
လိုအပ္သေလာက္သာ ယဥ္ေက်းခဲ့တယ္
မလိုအပ္တာေတြ အကုန္ တနင့္တပိုး သယ္ၿပီး
ခရီးဆက္ၾကရတယ္
ငါတို႔႔လမ္းဟာ ခရမ္းေရာင္

မၿမင္ရဘူး. . . ဟိုးအေ၀းေ၀း မႈန္ပ်ပ်
ေတာင္တန္းလား ပင္လယ္လား
သူတို႔ေတြ ဟာေရာ ခရမ္းေရာင္ေတြပဲ တဲ့လား။

ဖိုးခြား

28/06/2010

ျမန္မာပိုင္း (ညပိုင္းအစီအစဥ္)

ဤစာသည္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ မဟုတ္ေသာ ညပိုင္းအစီအစဥ္ တစ္ခုသာ ျဖစ္သျဖင့္ သတိထား၍ ဖြင့္ေဖာက္ပါ။
သင္ မၾကိဳက္မႏွစ္သက္ေသာ အရာမ်ား ဖိတ္စင္က်လာႏိုင္ပါသျဖင့္ ထိရွႏိုင္ပါသည္။
ေခါက္ဆြဲထုပ္စား လုပ္သားျပည္သူမ်ားအား သီးသန္႔ အသုံးေတာ္ မခံႏိုင္ခဲ့ေသာ္ ဖန္တီးသူတြင္သာ တာဝန္ရွိပါသည္။

http://www.illinoispsychiatricsociety.org/news
သတင္းအစုံအလင္မွာ~

မိေမြး ဖေမြးတိုင္း ဖားေလာင္းမ်ားမွ အမိတ အဖတ ဖားတပိုင္း ငါးတပိုင္းဘဝ ၾကားခံ၍ မိေပ်ာက္ ဖေပ်ာက္ စားဖားမ်ားသို႔ အသြင္ေျပာင္း။
ေအာ္ဟစ္တိုင္ေတာရင္း ဘဝသစ္ေတြ၊ ေသြးေဟာင္းမ်ား စစ္ေၾကာထုံးသုတ္ရင္း ေသြးသစ္ေတြ ပလပ္စတစ္ထူထူေလာင္း၊ မာေရေက်ာေရနဲ႔ ေရရွည္ခံဖို႔
ခက္တာက မေဝခင္တည္းက ေဆြးေလေတာ့ ေဝလည္းေဆြး ေႂကြလည္းေဆြးေပါ့။
ကြန္းခိုေနဝင္စရာ မေရရာသူ ဆိုေသာ္လည္း တခါက ေနမဝင္ အင္ပါယာ လို ခမ္းနားတဲ့ စိတ္ကူးေတြနဲ႔ ရယ္ပါ။
ဘာျဖစ္ျဖစ္ ကုန္းေကာက္စရာ မရွိေတာင္ အက်မနာေအာင္ ပံုစံစနစ္ေတာ့ ထား၊ ဒါလဲ ေနမဝင္ေတြ တာစားသာသြားတဲ့ အေၾကာင္းအခ်က္ပဲ မဟုတ္လား. . .

စိတ္၏ ေစစားရာသို႔ နည္းပညာေကာင္းမႈ အေၾကာင္းျပဳလို႔ ကိုယ္နဲ႔ ႏွုတ္ ေဆာင္ၾကဥ္း
တယ္လီပတီလား၊ တယ္လီ ပလီလား? ?
ဟုတ္ကဲ့. . . .ဒီတေခါက္ေတာ့ အကယ္ဒမီေရွာ့မွ ႐ိုက္မလို႔
ျဖစ္ရပ္မွန္ဆိုတာ အသက္ဝင္မွ
(ေ#ာက္ပဲနဲ႔ ဆိုေပါက္က ဆဲေပါက္နဲ႔ ေ#ာက္ပိုခ်ည္း)
ခိမ္တြက္ေလျဖတ္ေနတဲ့ ေမာင္ေတြ. . . မတိန္နဲ႔၊ ကိန္သာ ကိန္လိုက္ၾက။


မိုးေလဝသျဂိဳဟ္တုက ေပးပို႔တဲ့ ပံုမ်ားအရ
ေလထုဖိအားသိပ္သည္းရာ အလယ္ပိုင္းရပ္ဝန္းေဒသမ်ားမွာ ေျပာမေပါက္ စကားမိုးမ်ား ႐ြာသြန္းရန္ ရာခိုင္ႏႈန္းမ်ားပါမယ္။
ပင္လယ္ေအာ္မွာ ဗဟိုျပဳတဲ့ မုန္တိုင္း အင္အားေကာင္းျပီး ကုန္းတြင္းပိုင္းသို႔ ဝင္ေရာက္လာႏိုင္၍ ရင္ေလွလူး ကမ္းမျမင္ႏိုင္ရန္ အလားအလာမ်ားရွိပါမယ္။
မသိျမစ္အထက္ပိုင္းတြင္ စိုးရိမ္ေရမွတ္အနီး ေရာက္ရွိေနမႈေၾကာင့္ မသိေရစီးကမ္းျပိဳျခင္း၊ မသိျမစ္ေရလွ်ံျခင္းမ်ား ျဖစ္ပြါးႏိုင္ပါတယ္။


ႏွင္းေငြ႔၊ ေျမေငြ႔၊ ေရေငြ႔ အကုန္ပါတယ္။ နာဇီဆိပ္ေငြ႔နဲ႔ ဓာတ္ျပဳခံရတာ
ဒီလိုနဲ႔ သဲနန္းေတာ္ၾကီး ျပိဳလဲခဲ့ရ
လိႈင္းၾကီးကာ ေလထန္ေတာ့ သမိုင္းေတြ ေတာင္မွေျမာက္သို႔ စီး
ျမစ္ဧရာလဲ ဆိုတီးရန္ ဂီတရွားခဲ့ေပါ့။
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ မီး မေလာင္ပဲ မီးေလာင္ျခင္းကို အားေပးရန္
ေအာက္စီဂ်င္ေတာ့ ကူ၊ ေလေကာင္းေကာင္းလဲ ႐ႈရဖို႔

အတိတ္ႏွင့္ အနာဂတ္ မသိခ်င္ေနပါ
အခ်ိန္မရပ္သေရြ႕ ဒီေရလည္း တက္ဆင္းေနအံုးမွာပါ
ေခြးသည္ ပစၥဳပၸန္္၌ ရွိ/ျဖစ္/လုပ္ေသာ ၾကိယာျဖစ္သည္။

ဒီေတာ့ လူသူထူထပ္ရာ ရက္မ်ားမွာဆို ေျပာေဟာလိုက္ၾက
လူလိႈင္းစီးလို႔ လူၾကီးဖဝါးေအာက္ေရာက္
လူရင္းႏွီး(ကြၽမ္းဝင္/ ႃမႈပ္ႏွံ)ရင္း တမူးရွိလို႔ တစ္က်ပ္ေညာင္ေရသြန္းၾက
တည္ေဆာက္ရင္း ေျဖာင့္မတ္ရင္း ပြတ္တိုက္ရင္း ေကြ႔ေကာက္
ကပ္ၾက၊ ခြါၾက၊ ကပ္ခြါၾက
ဆက္စပ္တြဲဖက္လိုက္ၾက
ေရာေႏွာရင္း အယူ/ မူေတြ ကြဲလိုက္ၾက
လူကိုထုျပီး ေထာက္ရင္း ခံခိုင္းလိုက္၊
ယိုင္႐ံုနဲ႔ မျပီး. . . ျပည္လုံးကၽြတ္ေအာင္ ကိုယ္ၾကိဳက္ရာ
ေရြးလိုက္၊ ေကာက္လိုက္ အေဟာင္းတပတ္လဲေတြ စိုက္ပ်ိဳးၾက
ေနာက္မနက္ ေဝလီေဝလင္းမွာပဲ ကားပိုင္းရွည္သီးမ်ား ရိတ္သိမ္းလိုက္ၾက
ဘာေတြ ဘယ္လိုဆိုဆို သမိုင္းဆိုတာ ေအာင္ႏိုင္သူက ထြင္းသတဲ့
ဒီလိုနဲ႔ ေပါက္ေပါက္ေဖာက္ရင္း Pop Artမ်ား အသက္ဝင္ခဲ့သေယာင္ ေဆးျခယ္ျခစားရာသီေပၚမ်ား ေစ်းကြက္ေပၚ/ ေဖာ္ခဲ့တယ္

႐ိုးသားစြာ မ႐ိုးသားဖူးခဲ့ေသာ္လည္း မ႐ိုးသားမႈ တြင္းနက္ၾကီးမွ ႐ိုးသားမႈ အ႐ိုင္းတုံးေလးမ်ား တူးေဖာ္သန္႔စင္
သကၠရာဇ္မ်ား ျဖိဳခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရွိေတာ့ ငါမ်ားႏွင့္ ေရခဲျမစ္မွာ အျမစ္တြယ္ရင္း ျဖတ္လမ္းျဂိဳဟ္ၾကီး ဖ်ားနာခဲ့ရ

အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ခတ္ႏွိပ္၍ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား သုံးစြဲရင္း စားသုံးသူသာ အျမဲမွန္ခဲ့ပါတယ္
ဝယ္ျပီးပစၥည္း ျပန္မလဲသျဖင့္ ကိုယ္ထူလို႔ ကိုယ္ထလိုက္ရင္း ေနာက္လွည့္ျပန္ရန္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါ။
အသစ္တဖန္ယုံၾကည္မႈအတြက္ ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုးလို႔ အသစ္တဖန္ေမြးဖြားလိုက္သျဖင့္ ေနာက္လွည့္ျပန္ရန္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါ။

ဘဝ၊ ဘဝမ်ားသို႔ ရည္စူး၍ စံနက္တံမ်ား ျဖစ္ၾက
ဝါဒနဲ႔ ဓန တံေတြးခြက္မွာ နာရင္းဖ်ားရင္း၊
တဘဝစာ ပက္လက္ေမ်ာရင္း. . . ငရဲသားမ်ား ေခါင္းေဖာ္ခဲ့ၾက။

ေလတိုက္ရင္း၊ ပန္းေႂကြရင္း၊ ဝတ္မႈန္ကူးရင္း ပါပဲ။

ကြင္းလယ္မွာ ဖန္တီးကစားျပခဲ့ၾက
ရင္သပ္ဖြယ္ရာ ဟန္ပန္မ်ား၊ ႐ႈမေမာရန္ နည္းနာမ်ားန႔ဲ
မေရရာျခင္းေတြ ကန္တင္ရင္း လူ၊ ေငြ၊ အခ်ိန္ကြၽံခဲ့
တင္လိုက္ တိုက္လိုက္၊ ဆင္လိုက္ ဖ်က္လိုက္၊
ပ်က္လိုက္ လိုက္လိုက္၊ ေမ်ာ/ေလွ်ာထိုးလိုက္နဲ႔
သယ္ေဆာင္/ေရာက္ရွိရာ မည္သို႔မည္ပံုပင္ မသိလိုက္ရေပါ့
သို႔ေသာ္ ခရာတစ္မႈတ္ဆို ဒိုင္ပြဲရပ္
အခ်ိန္ပို မပါရင္ မတန္ဘူး၊ အႏိုင္/အရွုံး တစ္ဖက္မွ မကပ္ျပန္ရင္လည္း ရင္မခုန္ဘူးလို႔ ေဝဖန္ေလကန္
အ ရင္ေတာ့ မွန္မွာပဲ။ ဒါ ခင္ဗ်ားေျပာတဲ့ အမွန္ပဲ မဟုတ္လား


++မီးေဘးအႏၲာရာယ္++

မီးယပ္နဲ႔ မီးဖိုေခ်ာင္ကိစၥ ထည့္မတြက္ရင္
မီးကိုးကြယ္ရာ/ မီးေနသည္ အစျပဳ
မီးခတ္ေက်ာက္နဲ႔ မီးေမႊး/ မီးျခစ္ဆံနဲ႔ မီးပ်ိဳးရင္း
မီးကုန္ယမ္းကုန္႐ိႈ႕လို႔ မီးခိုးႂကြက္ေလွ်ာက္ ေလာင္စား
မီးက်ိဳးေမာင္းပ်က္ခဲ့ မီးစဥ္ၾကည့္ကခဲ့ရ
မီးညွပ္နဲ႔ မီးညွိမီးပြါးရင္း၊ မီးတုတ္ကို မီးျပင္း ျပန္တိုက္ရင္း
မီးေႂကြနဲ႔ အနားတြန္႔မ်ားအား တိုက္ထိုး
မီးအုပ္ေဆာင္းနဲ႔ အပူတိုက္၊ မီးေျပာင္းနဲ႔ မီးမႈတ္ရင္း
မီးလွ်ံမီးေတာက္မ်ား အရွိန္ညီးညီး ျမႇိဳက္ကြၽမ္း
မီးပံုပြဲေတြ က်င္းပ၊ မီးက်ည္မီးပန္းေတြ ပစ္ေဖာက္
မီးခံျပား၊ မီးခံအုတ္နဲ႔ မီးခံဗိသုကာမ်ား မီးခိုးတိတ္ ျခိမ့္ျခိမ့္သဲ
မီးပုံးပ်ံေတြ လႊတ္တင္လို႔ မီးစာကုန္ဆီခန္းခဲ့
မီးကပ္မီးခ်ိတ္နဲ႔ ျငိမ္းခတ္ မီးသႃဂႋဳလ္ အဆုံးသတ္

ယခု သင္ ျမင္ဖတ္သိနာၾကားရသမွ်သည္ မိုးလုံးျပည့္ မုသာဝါဒမ်ားသာ ျဖစ္သည္။

ရပ္ေန႔ သတင္းအစီအစဥ္ ဤတြင္ ေၾကညာလို႔ ျပီးပါျပီ။

ေတြ႔လား. . သတင္းေတာင္ ေၾကညာတတ္ရင္ အထာက်ပါတယ္။
ဟာ. . . ဒီေဂါက္ လာေဖာက္ေနျပီ။ ေခၚျပီး ေဖ်ာက္ပလိုက္စမ္း. . . .




ယိုဒါရွီးမား

22/06/2010

သံကြင္းစြပ္ေက်ာက္တိုင္

Flower Chucker 2 - Banksy
အိပ္မက္က နံရံကို တိုးတယ္

မွန္မွာ ကပ္ေနတဲ့ ပုဇဥ္းလို

အၿပင္ေလာကဟာ ၿမင္သာၿမင္ရ မၾကင္ရ

တိုးမယ္ ဆက္တိုးမယ္

ဟိုး အၿပင္ဘက္မွာ စိမ္းလန္းေနတာ

အဲဒါ ငါတို႔အတြက္ မဟုတ္ဘူးလား

နံရံကိုပဲ ဆက္တိုးမယ္

မေရာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလား

ယင္ေကာင္တိုးလို႔ ကြဲတဲ့မွန္ မရွိဘူးတဲ့လား

ခု မရွိေသးလည္း

ေနာက္ေတာ့ ရွိခ်င္ရွိလာမွာ. . .

ႏြားေက်ာင္းသားရဲ႕ ေလာက္စာလံုးနဲ႔ ကံဆံုတဲ့အခါ။



ဖိုးခြား

ငါ့အိမ္ထဲက မင္းမၾကိဳက္တဲ့အစာေတြ

ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
ျပတင္းေပါက္ေတြအေၾကာင္း
ေႏြညေနခင္းရဲ့ ေႂကြ႐ြက္ဝါေတြအေၾကာင္း
ေနေရာင္ခတဲ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္အေၾကာင္း
ပ့ဲတင္ထပ္ေနဆဲ မင္းရယ္သံအေၾကာင္း
စံပယ္တစ္ခြက္ အေၾကာင္း

 ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
ေကာင္းကင္က ၾကယ္ေတြအေၾကာင္း
ဓါတ္မီးတိုင္ေတြရဲ႕ ညအေၾကာင္း
လူသြားလမ္းက အကင္ဆိုင္အေၾကာင္း
ဘဝႏွစ္ခုက်သြားတဲ႔ ဘီယာတစ္ခြက္အေၾကာင္း
ညက အိပ္မက္ေတြ အေၾကာင္း။

ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
အခ်ိန္ေတြထဲက လူေတြအေၾကာင္း
မိုးေရစက္ထဲက အိမ္ေတြအေၾကာင္း
ေရစိုေနတဲ့ လမ္းေတြအေၾကာင္း
မင္းနဲ႔ မလိုက္တဲ့ မိုးကာဝတ္စံုအေၾကာင္း
ေရစိမ္ႏႈတ္ခမ္းတစံု တိုက္တဲ့ေရစက္ေတြအေၾကာင္း။
www.artyfactory.com

ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
ေဆာင္းညၾကယ္ေတြ အေၾကာင္း
ဘုရားေက်ာင္းရဲ႕ ေခါင္းေလာင္းသံအေၾကာင္း
ေရခဲမွတ္ရဲ႕ ညေတြအေၾကာင္း
ႏွစ္ကူးပြဲရဲ႕ ဆုေတာင္းသံအေၾကာင္း
ေဆာင္းအိမ္မက္ရဲ႕ ေရခဲျမစ္အေၾကာင္း။

ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
အခ်ိန္ကာလနဲ႕ ေနရာေဒသေတြအေၾကာင္း
ယံုၾကည္မႈရဲ႕ မယံုၾကည္ႏိုင္စရာေတြအေၾကာင္း
အလွေမြးငါးတစ္ေကာင္ရဲ႕ မွန္နံရံဘဝအေၾကာင္း
ေလွာင္အိမ္မလိုတဲ့ သံေယာဇဥ္တစံုအေၾကာင္း
နိဂံုးမပါတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္အေၾကာင္း။

ေျပာတယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာတယ္။
ေရေရာမထားတဲ့ ေသြးစက္ေတြအေၾကာင္း
ပလပ္စတစ္ ေရာင္းတမ္းဝင္ အခ်စ္ေတြအေၾကာင္း
ေရပန္းစားေနတဲ့ ေအာက္ဒိုး လက္ထပ္ပြဲေတြအေၾကာင္း
မ်က္လွည့္ဆရာ ဦးထုပ္ေအာက္က ဌက္တေကာင္အေၾကာင္း
နန္းစြန္႔သြားတဲ့ Edward VIII အေၾကာင္း
သန္႔စင္တဲ့ အေတြးတဆုပ္အေၾကာင္း
ေလွာင္ခ်ိဳင့္ေတြအေၾကာင္း
ဟုတ္တယ္။ ေလွာင္အိမ္ထဲကဌက္ ေျပာေနတယ္။ ။

အူေသာင္

19/06/2010

ျဖစ္ပ်က္သံသရာ*

ေျမငလ်င္နဲ႔၊
.............ဆူနာမီနဲ႔၊
ဟုိ၀ါဒနဲ႔၊
............ဒီဘာသာနဲ႔၊
ဒီဖက္ရွင္နဲ႔၊
............ဟုိစကားနဲ႔၊
ဟုိဟာနဲ႔၊ ဒီဟာနဲ႔.........၊

အဲဒီ `နဲ႔´ ေတြနဲ႔ ပဲ
တုိ႔ေတြ နဲ႔ နဲ႔ လာတာ။
A Perfect Pattern

အသက္ရွိသေလာက္၊ ဒုကၡ
ႏွစ္ ရွိသေလာက္၊ သုခ
ေယာင္ေယာင္ပဲ။

ဘာမွ မဟုတ္တာ။

ကမာၻၾကီးဟာ
တုိ႔ေတြရဲ့ ကမာၻၾကီး
....................၊ မဟုတ္ဘူး
တုိ႔ေတြ ေနရာ ကမာၻၾကီး။

ေလာကၾကီးဟာ
တုိ႔ေတြရဲ့ ေလာကၾကီး
......................၊ မဟုတ္ဘူး
တုိ႔ေတြ ေနရတဲ့ ေလာကၾကီး။

သမုိင္းေတြ၊
အနာဂါတ္ေတြ၊
စည္းေတြ၊
ပုဒ္မေတြ၊
ဘာမွ၊
ဟိတ္ဟန္ထုတ္၊
ေရာင္း၀ယ္မေနနဲ႔
(လာျပန္ျပီ အဲဒီ `နဲ႔´ ပဲ)

ရွင္သန္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားရင္း
......................လူျဖစ္လာၾကတာ

တုိ႔ေတြဟာ
ေျမၾကီးနဲ႔ တသားတည္း ၊

ျဖစ္ပ်က္သံသရာထဲ
တခ်ိန္မွာေတာ့ ေျမၾကီးနဲ႔ တသားတည္း။ ။

(*ညႊန္း = ကမာၻ႔ျဂိဳဟ္ တုိက္ၾကီးမ်ား ျဖစ္ပ်က္သံသရာ)

ထြန္းႏြယ္

မပူၿပင္းေသာ ေႏြရာသီအတြက္ မလင္းလက္ႏိုင္ေသာၾကယ္

မၿပန္ခ်င္ေတာ့ဘူး.. မၿပန္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး... ဦးရယ္
အခန္းက်ဥ္းေလးဟာ မြန္းၾကပ္လွပါတယ္
စီးကရက္မီးခိုးေငြ႕ေတြၾကားလည္း ၿပန္မ၀င္ခ်င္ေတာ့ဘူး
၀ီစကီခြက္ေတြလည္း မငွဲ႔ေပးခ်င္ေတာ့ဘူး
ႏွစ္ကိုယ္တူ ခ်စ္သမွ်လည္း မဆိုခ်င္ေတာ့ဘူး
ပန္းကံုးေတြလည္း မလိုခ်င္ေတာ့ပါဘူး
သမီးဟာ တြမ္အန္ဂ်ယ္ရီထဲက ေရမကူးတတ္တဲ့ ဘဲေလးလိုပဲ

http://pixdaus.com/

သမီးဟာ အေတာင္မေပါက္ဘဲ ခဏခဏ ထထပ်ံတတ္တယ္
သမီးဟာ ေလာကၾကီးကို ေဘးတေစာင္းၾကီး ၾကည့္တယ္
သမီးဟာ ေမေမ့ဆီကို ငိုငိုၿပီး ဖုန္းဆက္တယ္
သမီး အိမ္လည္း မၿပန္ခ်င္ဘူး.. ဘယ္ကိုမွ မၿပန္ခ်င္ဘူး...
သမီး ေရစည္လွည္းတြန္းတာလည္း ၀ါသနာမပါဘူး
သမီး ထမင္းၾကမ္းနဲ႔ ငရုတ္သီးေၾကာ္နဲ႔ မစားခ်င္ဘူး
သမီး ဖီးစင့္စက္ဘီးအစုတ္လည္း မစီးခ်င္ဘူး
မၿပန္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး. . . ဦးရယ္။ သမီး တကယ္ မၿပန္ခ်င္ေတာ့ဘူး။


ဖိုးခြား

16/06/2010

စက္ရုံအမွတ္ (၈၃)

တအိအိနဲ႔ ေရႊ႕ေနလိုက္ပံုမ်ား
ဆာဟာရကို ဆူဠလိပ္ၾကီး ျဖတ္ေနတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔။

သူ႔ခမ်ာ....
မ်ိဳခ်လိုက္၊ အန္ထုတ္လိုက္နဲ႔
နားရတယ္ကို မရွိဘူး ။

တခါတခါ
ေခ်ာင္လယ္ေနပံုမ်ားက
သူသာသခင္၊ သူသာအရွင္

တခါတခါ
က်ပ္တည္းလိုက္ပံုမ်ား
ဖေယာင္းတိုင္ေတြ စုခ်ည္ထားသလို
ေျခခ်စရာေတာင္ မရွိ။

ေဆး႐ံု၊ ဘုရားေက်ာင္း
ဝင္ဘေလ၊ သူေဒါ ပန္းျခံ
ကန္ေဘး၊ ကြင္း(စ္)ဘရီ
အယ္ပါတန္၊ ဟန္းဂါးလိမ္း
ဒါေတြက သူနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့
အမည္နာမေတြေပါ့။

တခ်က္တခ်က္
သူ႔သက္ျပင္းခ်သံ ျပင္းျပင္းမွာ
လူေတြလည္း
လန္႔လန္႔ ႏိုးၾကတယ္ ။

တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ေတြက
သူနဲ႔အတူ စကားေတြ တေျပာေျပာ
တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ေတြက
ေပ်ာ္ၾကပါးၾက၊ မူးၾက႐ူးၾက
သီခ်င္းေတြနဲ႔ အိပ္ၾက
စာအုပ္ေတြနဲ႔ အိပ္ၾက
စာေရးၾက၊ ကဗ်ာေရးၾက
ရန္ျဖစ္ၾက၊ ေအာ္ဟစ္ၾက
အႏိုင္က်င့္ၾက၊ အိပ္ငိုက္ၾက
သူကေတာ့ မသိဘာသာပဲ ။

မ်က္စိေနာက္စရာ ေကာင္းေအာင္
ရာသီမေရြး၊ ဥတုမေရြး
ေန႔မေရြး၊ ညမေရြး
စုန္ခ်ည္ ဆန္ခ်ည္နဲ႔
လည္ပတ္ေနလိုက္တာ
သူ႔႔မွာ ပန္းတိုင္မရွိ
မွတ္တိုင္ပဲ ရွိသတဲ့။

အယုတ္အလတ္အျမတ္ မေရြး
သူ႔အထဲ သြင္းလိုက္ ေထြးလိုက္ လုပ္ေနတာ
တခါခါ ေခြးေတြေၾကာင္ေတြပါ ပါေသး။

သူ႔သြင္းကုန္နဲ႔ ထုတ္ကုန္ရဲ့
ကြာျခားခ်က္ကလည္း
အကြာအေဝးပါပဲတဲ့ ။

သူ႔ဆီက ထြက္ထြက္လာတဲ့
ကဗ်ာခိုးေတြ
စာခိုးေတြက
သဘာဝဝန္းက်င္နဲ႔
ေဂဟစနစ္တို႔အတြက္
သဟဇာတ ျဖစ္ပါေလစ။
သူကေတာ့ သူမဟုတ္သလို
ခပ္တည္တည္နဲ႔
ေရွ႕မွတ္တိုင္မွာ ဂိတ္ဆုံးမယ္လ႔ို
ေအာ္ေနေလရဲ့. . . . . ။

ေမာင္ရင္ငေဇ

ရွက္လိုက္တာ

ရွက္လိုက္တာ
ျမင္းမိုရ္ေတာင္ဦးမက က်ဴးတဲ့
သမိုင္းဟာ ဒီလိုပဲ နိဂုံးခ်ဳပ္ခဲ့ရတယ္။
The Life Giver

အငိုတိတ္ေစတဲ့
ရင္ခြင္နဲ႔ ေမတၱာတရားအတြက္
ေက်းဇူးမဆပ္ႏိုင္ျခင္းပဲ က်န္တယ္။

ေကြၽးေမြးသုတ္သင္ခဲ့တဲ့
လက္ေခ်ာင္းေတြအတြက္
တစ္႐ိႈက္မွ မနမ္းႏိုင္ျခင္းပဲ က်န္တယ္။

ေနမေကာင္းတိုင္း ေခ်ာ့တိုက္ခဲ့တဲ့ ေဆးခါးေတြအတြက္
ေနာင္တခါးခါးေတြပဲ က်န္တယ္။

ေခြၽးေတြနဲ႔ စိုစိုရႊဲ အိပ္ရာက လန္႔ႏိုးတိုင္း
ေပြ႔ဖက္သိပ္တတ္တဲ့ မ်က္ႏွာတစ္ခုအတြက္
ငါ့မွာ မ်က္ႏွာပူပူတစ္ခုပဲ က်န္တယ္။

ရွက္လိုက္တာ။

ေဟာဒီမွာ
တယုတယ တိုက္ခဲ့တဲ့ ဆန္ျပဳတ္ခ်ိဳင့္ေလးေလာက္မွ
ေဇာက္မနက္တဲ့ေကာင္ တစ္ေကာင္ က်န္တယ္။

ခ်မ္းညီခ်ိဳ

(24-04-2010 တြင္ ကြယ္လြန္သြားေသာ အဖြား ေဒၚခင္ျမင့္ အတြက္ ရည္စူး၍ ဤကဗ်ာကို ေရးပါသည္။)

13/06/2010

ႏိုင္ငံေရးမရွိတဲ့ ေမြးျမဳေရး ငါး

အဲဒါ
ႏိုင္ငံေရးမရွိတဲ့ ေမြးျမဳေရး ငါးေတြမွာ
ျဖစ္ခဲ့တာပါ။

ဟုတ္တယ္
ေမြးျမဳေရး ငါးေတြမွာ
ျဖစ္ခဲ့တာပါ။

အဲဒီမွာ
တစ္ဝက္ မိႈတက္ခံရတဲ့
ႏုပ်ိဳမႈေတြ ပါတယ္၊

အိမ္ေျပးတစ္ေယာက္ရဲ့
ေၾကကြဲရမႈေတြ ပါတယ္၊
Drew Beckmeyer
ဆယ္ဘဝစာ အေမာမီးခိုး ပါတယ္၊

အျမဲစိမ္းသစ္ေတာေလးသာ ေတာင့္တတဲ့
ငန္းျဖဳတစ္ေကာင္ရဲ့
ဆႏၵအပူေတြ ပါတယ္

ေဒါင္းပ်ိဳတစ္ေကာင္ရဲ့
ဆႏၵအပူေတြ ပါတယ္။

ဘယ္သူဟာ
ပန္းသီးတစ္လုံးကို စားျပီး
နယူတန္လို ေတြးေခၚမိပါသလဲ

မစဥ္းစားေတာ့ပါဘူး... တဲ့။

ေျမၾကီးမွာ ဆြဲအားရွိလည္း
ေပါ့ေပါ့ ေနစား လိုက္ခ်င္တာပါပဲ တဲ့။

တစ္ကိုယ္လုံး တစ္ဘဝလုံး စုတ္ယူ
ကိုယ့္ကိုယ္ကို မေသ႐ံု ေမြးျမဳထားတဲ့သူေတြ
ရွိေနျပီ

မစဥ္းစားေတာ့ပါဘူး... တဲ့။

တိုက္ကေလးေဆာက္၊ ကားေလးစီး
ေဟာဒီ ဝမ္းတစ္ထြာ ဝေန႐ံုေလာက္ပါပဲ တဲ့။

ကမာၻၾကီးခင္ဗ်ား
သင္ေကာင္းခဲ့ေသာ္လည္း
ကြၽႏု္ပ္တို႔ ဆိုးခဲ့ပါတယ္

႐ိုးသားခြင့္ မရွိေတာ့လို႔ပါ. . . ။

႐ိုးသားခြင့္ မရွိေတာ့လို႔ပါ. . . ။

႐ိုးသားခြင့္ မရွိေတာ့လို႔ပါ. . . ။

အဲဒီမွာ လူ႔အျဖစ္ကို
အံ့ဩ ထိတ္လန္႔ဖြယ္ရာ
ေတြ႕ရွိရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ့္ ဦးေႏွာက္အဆင့္က ဒီေလာက္ပါပဲ...

ႏိုင္ငံေရးမရွိတဲ့ ေမြးျမဳေရး ငါးေတြပါ ခင္ဗ်ာ။



ခ်မ္းညီခ်ိဳ

အပိုင္းအစမ်ား
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ - "ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ အတု" ကဗ်ာမ်ား။

နံပါတ္ (၁)

ေနေလာင္သဲျပင္မွ တန္ခိုးၾကီးေသာ
တံလွ်ပ္အသြင္ ကိန္းဂဏန္းရုံၾကီးကို
မျပည့္ ျပည့္ေအာင္ အျဖည့္ေဆာင္ေနရတဲ့
ေဒါင္းေယာင္ေဆာင္တတ္တဲ့ . . . . .
နံပါတ္စဥ္ေလးမ်ားမွ နံပါတ္တစ္ခုက ဆိုတယ္။
မေမွာင္မလင္းေပမဲ့ ဒီအလင္းနဲ႔ ျမက္စားလို႔ေတာ့ ျဖစ္တယ္
ေသခ်ာတာက အခ်စ္မွန္ရင္ ပင္လယ္ေရေတာင္ ခ်ိဳျပန္သတဲ့. . . ။

တစကၠန္႔ ထင္ေပၚရင္း လွ်ပ္တျပက္အတြင္း စင္ေပၚ တက္လို႔
လွ်ပ္တျပက္ ေတ့ျဖဳတ္ရင္း တစကၠန္႔အတြင္း ေတ့လြဲ လြဲလို႔
ၾကင္နာတဲ့ ေနာင္တနဲ႔ နာက်င္တဲ့ ကာလေတြ ေရာျပြန္းရင္း
အလွည့္ ေခ်ာ္/ေက်ာ္ရင္း အလွည့္ ေပၚ/ေပ်ာက္ၾက
နိမိတ္ျပသေကၤတနဲ႔ သာဓကေတြ ျပရင္း
လက္မေထာင္. . . ရင္ကိုေကာ့လို႔ . . .

Line Of Sight - Keith Brown
ေဝမွ်ေပးရင္း ေခါင္းေမာ့လို႔ လမ္းေပ်ာက္၊
မွ်ေဝယူရင္း ဖိုထိုးလို႔ လမ္းေပ်ာက္
"အေရွ႕ အေနာက္ ေတာင္ ေျမာက္ ဘယ္မွာ
မသိေသာ္ျငား သူူူူူေဌးသားသည္" ဆိုသလိုမ်ိဳး

အခုေတာ့ ဓူဝံၾကယ္လဲ လမ္းေပ်ာက္၊ အိမ္ေျမႇာင္လဲ
မုန္တိုင္းမ်က္ကြင္းထဲက ေလညႊန္တံလို
အေရွ႕ အေနာက္ ေတာင္ ေျမာက္ ဘယ္မွာ
မသိေသာ္ျငား. . . . . . . . . .
အေရွ႕ အေနာက္ ေတာင္ ေျမာက္ အရပ္ရပ္သို႔။
သို႔ေသာ္ ေက်းဇူးျပဳ၍ . . . . .
မ်က္ကြယ္ျပဳထားတဲ့ မ်က္ကြယ္ရာရပ္မွ အျဖစ္အပ်က္မ်ား
မ်က္ကြယ္ရာရပ္မွာ မသိမသာလံုၿခံဳစြာ ေခတၱ သိမ္းဆည္းထားပါ။ ။




ယိုဒါရွီးမား

08/06/2010

ငုပ္ေကာင္

ေဖာက္ျပန္ျခင္းေတြ သိုက္တူး
ငါးမရလို႔ ေရခ်ိဳးေပးလိုက္သလို
ေလာင္ေလာင္၊ ႐ိႈ႕႐ိႈ႕ မီးေတာ့ လိုတာပဲ။
'ေသြးက ပ်ားရည္ထက္ ပိုခ်ိဳတယ္' တဲ့
ထက္ျမတဲ့ ပုလဲကုံးေလး ဝင္းလက္သြားတယ္
ရက္လြန္ေနတဲ့ After-Shaveေတာ့ အေငြ႔ပ်ံလို႔
အခု ဘယ္အေျခအေနမွာ ရွိလိမ့္

ဖ်ိဳးဖ်ိဳးဖ်တ္ဖ်တ္နဲ႔ ယာယီေတြ
ေပၚလာလိုက္ ေပ်ာက္သြားလိုက္
ဆိုးဆိုးဆတ္ဆတ္နဲ႔ ရပ္ ၾကည့္ရင္းသြားလိုက္
မီးနီ၊ မီးစိမ္းေလးေတာ့ တဆိတ္ သတိ။
႐ႉ႐ိႈက္လိုက္ မႈတ္ထုတ္လိုက္
ဟန္ပါပါ၊ သံဝါဝါနဲ႔ စာ၊ ကမၼဝါဖတ္လို႔
ကဲ. . . ဘုန္းၾကီးတေစၧ တျဖစ္လဲ
ေရ မနစ္ဖို႔ အေရး၊ ေကြး ကန္ ရင္း ညွပ္လိုက္။

Andy J.Miller

ေမွ်ာ္ေနတိုင္း ေဝးလဲ. .
ဒီတပင္ေတာ့ ငုပ္ေကာင္ပဲ ဖိဖိထိုး
ေငြကုန္ထိုး၊ ဘဝပံုထိုး
ျမိဳးျမိဳးျမက္ျမက္ေလး စားရဖို႔
အနားသတ္မ်ဥ္း တိုးၾကည့္၊ ခ်ဲ႕ၾကည့္
'အံဝင္ဂြင္က် မွားယြင္းစီးေၾကာင္းထဲ မေမ်ာရဖို႔' တဲ့။
တဖန္.. အမွန္တရားကိုယ္ႏိႈက္က
အိပ္မက္စက္ရုံက ပေဟဠိျပကြက္ ျဖစ္ေနျပန္ေတာ့
အိုင္းစတိုင္း ကလုံးထုတ္ပြဲမွာ ဘာဘာညာညာ မလို
သူသူငါငါ အကုန္ႏႊဲ ဝင္ၾကဲၾကေပါ့။ ။

ယိုဒါရွီးမား

ကဗ်ာတစ္ပုဒ္

နင္းလာတယ္
ေလွ်ာက္လာတယ္
အဲဒီလမ္း

ဘ၀ေတြ
လူေတြ

ခပ္တည္တည္ပဲ
................အဓိပၸါယ္ေတြ ဖြင့္!

မသိျခင္းကုိပဲ သိခဲ့ၾကသလုိ မသိခဲ့ၾကတယ္။

ေၾကျငာကပ္၊ တံဆိပ္ရုိက္
လႊတ္လုိက္တယ္
ေစ်းကြက္၀င္ရင္၊ အမွန္တရား ျဖစ္ျပီေပါ့။

ဟန္က်ပန္က်ပဲ။
Still Life With A Poem - Juan Gris
ေရၾကည္ရာ ျမက္ႏုရာရွာသလုိ
နယ္ပယ္သစ္ေတြ ဖန္တီး

စစ္လက္နက္ေတြ နဲ႔၊
ႏွလံုးခုန္စက္ နဲ႔၊
ဇိမ္ခံပစၥည္းေတြ နဲ႔၊

အေတြ႔အၾကံဳအသစ္ အတြက္
အင္တာနက္နဲ႔ ၊
ဂိမ္းစက္နဲ႔၊
အခ်စ္ဆုိတာနဲ႔၊

ေသသြားေတာ့လည္း ေသသြားလုိ႔ေပါ့
ျဖစ္သြားေတာ့လည္း ျဖစ္သြားလုိ႔ေပါ့

ေျဖဆည္ရာအတြက္ (တရားခံ ရွာရန္အတြက္)
ဘုရားသခင္နဲ႔ ၊ တမန္ေတာ္မုိဟာမက္နဲ႔
ဗုဒၶဘာသာနဲ႔ ၊ ယံုၾကည္မႈေတြနဲ႔

ခပ္တည္တည္ၾကီး
အလြဲေတြကုိ ရီၾကတယ္
ဒုကၡေတြကုိ ရီၾကတယ္
နာက်င္ျခင္းေတြကုိ ရီၾကတယ္
မ်က္ရည္ေတြကုိ ရီၾကတယ္

ေပ်ာ္စရာကုိ ဘာေပးရ ေပးရ

ဟုတ္တယ္ေလ
ေသျခင္းကုိ ပ်င္းရိစြာ ထုိင္ ေစာင့္ၾကမလုိ႔လား

ရီလုိက္ၾက၊ ငုိလုိက္ၾက
အေညာင္းေျပ အညာေျပ အပ်င္းေျဖလုိက္ၾက

ခုလည္း အပ်င္းေျပလုိေျပျငား
ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္
ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္ေပါ့။ ။

ထြန္းႏြယ္

အျပာေရာင္ ျဂိဳဟ္သားမ်ား (၁၀)/အိပ္မက္

အခုတေလာမွာ ၾကယ္ေလးေတြလည္း
ငါ့ရင္ကို ထိေအာင္ မလင္းၾကဘူး
ဪ.. သူတို႔မွာ သံစဥ္မွ မရွိၾကေတာ့ပဲကိုး။

အခုတေလာမွာ ေဆာင္းကလည္း
ငါ့ရင္ကို ရႊဲရႊဲစိုေအာင္ မေအးျမဘူး
ငိုသံတစ္ဝက္ ရယ္တစ္ဝက္နဲ႕
ေဆာင္းအိပ္မက္ေတြ ခါးလြန္းလို႔ တဲ့။
nahidrains.wordpress.com
အခုတေလာမွာ သီခ်င္းေတြကလည္း
ငါ့ရင္ကို မေပ်ာ္ျမဴးေစဘူး
အေလ့က်ေပါက္တဲ့ ဒီရုပ္ရည္ေလးနဲ႕
အသည္းကြဲေနရလို႔ တဲ့။

အသစ္တဖန္ ျဖစ္ျမဲျဖစ္ေနျပန္တဲ့
ေန႔ရက္ေတြအေၾကာင္း ေမးၾကည့္ေတာ့

ေမာင္သိန္းေဇာ္က

"ေလာကကို ေရႊျဖစ္ေအာင္
မျပဳံးႏိုင္တဲ့အဆုံး
ေနလုံးလည္း ကြယ္ျပီ. ." တဲ့။

မေျပာရဲေတာ့ပါဘူး အိပ္မက္ရယ္
ႏွင္းတစ္ဝက္ ျမဴတစ္ဝက္နဲ႔
သံသရာ အဆက္ဆက္ မႈန္ဝါးေအာင္
မင္း သိပ္လွတာပဲလို႔။

ခ်မ္းညီခ်ိဳ

05/06/2010

သံေယာဇဥ္

Child Development သင္ရတုန္းက John Bowlby ရဲ့ Attachment Theory ကို တီးမိေခါက္မိတယ္။

ကေလးက အမိဝမ္းက ကြ်တ္ျပီ ဆိုကတည္းက မိခင္ ရင္ေငြ႔ကို နာရီပိုင္းေလာက္ ေပးလံႈရတယ္။ ေနာက္.. အေမ (သို႔) အေမအစားထိုးတစ္ေယာက္ (သို႔) တစ္ေယာက္နွင့္အထက္ နဲ႔ Attachment ရိွရတယ္။ Attachment ဆိုေပမယ့္ Secure Attachment ျဖစ္ရမယ္။ ဆိုးတဲ့ အက်ိဳးဆက္ေတြေပးနိုင္တဲ့ Insecure Attachment ဆိုတာကလဲ ရိွေသးတာကိုး။

ေနာက္ စိတ္ဝင္စားတာတစ္ခုက ကေလးကို Attachment ေပးတဲ့ လူကို Secure Base လို႔ ေခၚတာပဲ။ ကေလး ရဲ့ စိတ္ထဲမွာ 'ငါ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ဒီလူကေတာ့ ဒီမွာ ရိွေနလိမ့္မယ္' ဆိုတဲ့ အေတြးက သူစိမ္းေလာကျကီးကို စူးစမ္းမယ့္ သူ႔ကို အမ်ားၾကီး အေထာက္အကူျပဳတယ္။ အထင္ရွားဆံုးက ေက်ာင္းထားတဲ့အခိ်န္ပဲ။ ထားခဲ့ရင္ ေအးေအးေဆးေဆး ေနခဲ့တယ္။ ခဏေတာ့ သူ မၾကည္မလင္ ျဖစ္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ခဏပဲ။ ျပီးရင္ သူ႔ဘာသာ Explore လုပ္မယ္။ အခိ်န္တန္လို႔ အေမနဲ႔ ျပန္ေတြ႔ရင္ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ ျပန္လိုက္သြားမယ္။

Insecure Attachment ကေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္ဘူး။ ရႈပ္ေထြးတယ္။ သူ႔ရဲ့ Attachment Base က သူလိုအပ္တဲ့အခိ်န္မွာ ရိွမေနဘူး၊ ေနြးေထြးမႈ မေပးနိုင္ဘူး။ ရိွေနလိုက္ မရိွေနလိုက္ျဖစ္ေနတဲ့အခါ Secure မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီအခါမွာ ကေလးက သူ Attach ျဖစ္ေနတဲ့လူကို မယံုေတာ့ဘူး။ မယံုတဲ့အတြက္.. မ်က္စိေအာက္က ေပ်ာက္သြားမွာ အရမ္းဆိုးတယ္။ အရမ္းကပ္တယ္။ သူ့နားမွာ မေနဘူးဆိုရင္ ငိုမယ္၊ ဂီ်က်မယ္၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္နိုင္တယ္။ ေပ်ာက္သြားျပီးလို႔ ျပန္ေတြ႔တဲ့အခါမွာလဲ ေအးေဆးမျဖစ္နိုင္ေတာ့ဘူး။ ၂ မိ်ဳးျဖစ္နိုင္တယ္။ အရမ္း ဘာသိဘာသာ ေရွာင္ဖယ္ဖယ္လုပ္ေနတာမိ်ဳး နဲ႔ အရမ္းဂီ်က်ေသာင္းက်န္းျပီး ငိုတာ။ ၂ မိ်ဳးလံုးကေတာ့ Attention ရေအာင္လုပ္တာလဲ ပါတာေပါ့။ ဒါၾကီးက အသက္ၾကီးတဲ့အထိ ပါနိုင္တယ္။

http://yogaofalignment.com/

အခုေနာက္ပိုင္း စဥ္းစားမိတာက ဒါမိ်ဳး Attachment က သမီးရည္းစားေတြ၊ အိမ္ေထာင္သည္ေတြ ၾကားမွာလဲ လိုအပ္တာပဲလို႔။

Relationship တစ္ခုျကားမွာ Secure Attachment တစ္ခုရိွေနခဲ့ရင္ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ေဝးေနလည္း ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းမွာပါပဲ။ သူကလဲ သူ့အလုပ္လုပ္၊ ကိုယ္ကလဲ ကိုယ့္အလုပ္လုပ္ေနေပမယ့္ စိတ္ထဲမွာေတာ့ လံုျခံဳေနတာပဲေလ။ ငါ့ကို ခ်စ္တဲ့... ငါ့အတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနတဲ့၊ ငါ့ကို ေမွ်ာ္လင့္ေနမယ့္ လူတစ္ေယာက္ ေလာကၾကီးရဲ့ တစ္ေနရာမွာ ရိွေနပါလား ဆိုတဲ့ အသိက ဘယ္ေလာက္လံုျခံဳေစသလဲ။

Insecure Attachment ျဖစ္ေနတဲ့ Relationship တစ္ခုၾကားမွာ သာယာေပ်ာ္ရႊင္မႈက ေပၚလိုက္၊ ေပ်ာက္လိုက္ ျဖစ္ေနမယ္ထင္တယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ မေတြ႔ရတဲ့အခိ်န္မွာ စိတ္ပူေနတာမိ်ဳး၊ သံသယျဖစ္ေနတာမိ်ဳး၊ ဖုန္းတဂီဂီဆက္ေနမွာမိ်ဳး။ ျပန္ေတြ႔ၾကတဲ့အခါ စစ္လားေဆးလားေမးလားျမန္းလား နဲ႔ စကားမ်ားၾကရမွာမ်ိဳး။ ဒါမွမဟုတ္လဲ.... စိတ္လုပ္ထားလို႔၊ သံသယစိတ္ေတြမ်ားထားလို႔ ျပန္ေတြ႔တဲ့အခါ ၾကည္လင္တဲ့စိတ္နဲ႔ မႃကိုဆိုနိုင္ပဲ... ခပ္ခြာခြာ ဘာသိဘာသာ ေနမိတာမိ်ဳး (သို႔) ေတြ႔တာနဲ႔ ဆီးျပီး ျပႆနာလုပ္တာမိ်ဳးေတြ အမ်ာၾကီး ျဖစ္နိုင္တာပဲ။

ကတိတစ္ခုေပးျပီး ခဏခဏ ဖ်က္တတ္တဲ့အခါမိ်ဳး၊ ရည္းစားေဟာင္းနဲ႔ ခုထိ အဆက္အသြယ္ရိွေနေသးမယ္၊ အသံုးအနႈန္းေတြကလဲ မေျပာင္းၾကဘူး။ ဒါမွမဟုတ္.. ေယာက်ာ္းေလး (သို႔) မိန္းကေလးက 'မင္းကေတာ့ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းလာျပီ' လို႔ ခဏခဏ ေျပာခံရလာရမယ္။ ဒီၾကားထဲကမွ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ကလဲ တစ္ေနရာစီ ေနရဦးမယ္ဆိုရင္ Secure Attachment က Insecure ျဖစ္လာနိုင္တယ္ ထင္တာပဲ။ မလံုျခံဳေတာ့ဘူးေလ။ မလံုျခံဳေတာ့ဘူးဆိုမွေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲလာျပီပဲ။


ေရနံ႔သာ

မုန္႔ဟင္း(ခါး)

ဘယ္သူ စစားသလဲ
ဘယ္မွာ ဆံုးမလဲ
အိုးဘဲဥ အစရွာသလို
ဘာေၾကာင့္ စားခဲ့တာလဲ
ဘာနဲ႔ စားမလဲ။
အလႊာစံုနဲ႔ စားမယ္
သူေတာင္းစား ကေန
သူေဌးသား အထိ
ျပာတာ ကေန
အာဏာရွင္ အထိ
ခါကာဘိုရာဇီ ကေန
ေကာ့ေသာင္း အထိ ။

အစ္ကို ဘယ္ကလဲ။
ေဝးတယ္ ညီေလးရာ. . .
ေမြးကတည္းက ဆိုပါေတာ့
ေမြေန႔၊ ေက်ာင္းေ႐ွ႕၊ ေစ်းေ႐ွ႕
အလွဴ၊ မဂၤလာေဆာင္
ဘာသာ ဘာညာေတြ
လႈပ္လႈပ္႐ြ႐ြေတြ ေ႐ွ႕။
(ဘာနဲ႔ စားမလဲ)
ေပ်ာ္ပြဲ၊ အသုဘ
ေန႔ည ဥတုသံုးပါး
ဧရာဝတီျမစ္ၾကီးေတာင္
ဟင္းရည္ ပူပူျဖစ္္ဖူးတယ္။
http://www.richartsofasia.com/blog/
စစ္ပြဲေတြ၊ အဓိက႐ုဏ္းေတြ
သေဘာတရား
ခံယူခ်က္နဲ႔ ကြဲလြဲမႈေတြ
ဌက္ေပ်ာအူနဲ႔ ၾကက္သြန္ဥနီေတြ
ပ်က္သုန္းျခင္းနဲ႔ အစျပဳမႈ. . .
မုန္႔ဖတ္နဲ႔ အဆာပလာေတြ
စီးေနတဲ့ေခတ္ေနာက္
ထမ္းလိုက္ခဲ့တာ
ဘုရားခန္းကေန
အမ်ားသံုး သန္႔စင္ခန္းနားထိ
ေႂကြပန္းကန္၊ ေငြဇြန္းတပ္ကေန
ခ်ိဳင့္စုတ္၊ စတီးဇြန္းအထိ
အိပ္စ္စပို႔ကေန
လမ္ႀကိဳ လမ္းၾကား အထိ
ေရာဂါဘယ စစ္ေဆးျခင္းကေန
အဆံုးမဲ့ သံုးသပ္ခ်က္အထိ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့
ငါးႏိုင္ႏိုင္ျပဳတ္ဖို႔နဲ႔
ဆီႏိုင္ႏုိင္သတ္ဖို႔ပဲ။

ဧည့္ခန္းကေန
ဆိုင္ကနား လမ္းေဘးအထိ
ဘူး၊ ပဲ၊ အေၾကာ္စံု
လိုက္ဖက္ရာ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ နဲ႔
အဆာပလာ၊ အခ်ဥ္ အငံ
အရည္၊ အသုပ္ ၂၄နာရီ
ခရီသြားေတြ စားသံုးေန
ဦးဇင္းေတြ ဘုန္းေပးေန
အျပစ္သားေတြ ဘုန္းေပးေန
ဘုရားစင္ကေန
အရက္သမား မနက္စာ
အဆာေျပစာ၊ တေန႔လံုးစာ
တေယာက္စာ၊ တမိသားစုစာ ။

မွတ္မႇတ္ရရလား..
မေကာင္းဆိုးဝါးကို
ဟင္းရည္အဆစ္ ေပးဖူးတယ္
ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔နဲ႔
ႏွစ္ျခိဳက္စြာ စားသံုးေလ့ ရွိၾကသည္။
ခ်က္ပံုခ်က္နည္းရိုးရွင္း
စရိတ္စက ပါး
ျမန္မာလူမ်ိဳးတိုင္း
ႏွစ္သက္ေသာေၾကာင့္
လူမ်ိဳးဘာသာ မေ႐ြး

* ရန္ကုန္မုန္႔ဟင္းခါး
* ေျမာင္းျမမုန္႔ဟင္းခါး
* ပုသိမ္မုန္႔ဟင္းခါး
* ဘုိကေလးမုန္႔ဟင္းခါး
* ဟသၤာတမုန္႔ဟင္းခါး
* ဖ်ာပံုမုန္႔ဟင္းခါး
* အင္းေလးမုန္႔ဟင္းခါး
* ေတာင္ငူမုန္႔ဟင္းခါး
* ရခိုင္မုန္႔ဟင္းခါး (အာပူလွ်ာပူ)
* ထားဝယ္မုန္႔ဟင္းခါး
* တပင္တိုင္မုန္႔ဟင္းခါး အထိ။

ကုန္ေစ်းႏႈန္း အတိုင္း
ျမန္မာလူမ်ိဳးမ်ား
ေရာက္ရာအရပ္အထိ
ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္က်
ေက်ာက္စာ၊ ေပစာမ်ားျဖင့္
မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ျခင္း မရွိသျဖင့္
မည္သူတစ္ဦး တစ္ေယာက္ကမွ်
အေရးတယူ မွတ္တမ္း တင္ျခင္း
မရွိ(ခဲ့)ေသာ. . . .
ျမန္မာ့ရိုးရာ အစားအစာကို
ဆန္ေလွာ္မႈန္႔၊ နံနံပင္၊ ပဲသီး
ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ ေ႐ွာက္၊ သံပုရာ
အခ်ဥ္ညႇစ္ျပီး ပူပူေႏြးေႏြး
စားသံုးႏိုင္ပါတယ္.. ခင္ဗ်ား။ ။

အူေသာင္

01/06/2010

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ အသက္သြင္းထားတဲ့လူ

ေျမ၊ ငလ်င္လႈပ္တယ္။
ေရ၊ ဆူနာမီလာတယ္။
ေလ၊ မုန္တုိင္းတုိက္တယ္။
မီး၊ အကုန္ေလာင္တယ္။
ဓာတ္ၾကီးေလးပါး လြန္လြန္းတယ္။

ကားေတြ၊ လူေတြ
နားကြင္းေတြ၊ အရုပ္ေတြ
ေသာကကုိ ျမင္ရဲ့လား
ေလာဘကုိ ျမင္၍ မရပါ။

`အေမ ကုိယ့္ဘာသာ သတ္ေသသြားေတာ့
ေၾကာင္ေလးကုိပါ သတ္သြားတာ
အထီးက်န္ေနမွာ စိုးလုိ႔ပါ´

ေသျခင္းကုိ ညည္းညဴေနရမယ့္အစား
ေသလုိက္တာမွ ပုိေကာင္းေသးတယ္။
Knives (1981-82) - Andy Warhol

အျပံဳးမ်ား၊ အရီ မ်ား
မ်က္ရည္မ်ား ဟာ
သဘာ၀အရ ပါလာတာ
မ်က္လံုးလဲ ေဆးတယ္
မ်က္လံုးလဲ ေအးတယ္
မ်ားမ်ား ငုိပါေလ။

ရီေမာတယ္ ဆုိတာ
ရီ ျပီး ေမာ ရတာ
ငုိေၾကြးတယ္ ဆုိတာ
ငုိ တာ ေၾကြး ထားလုိ႔မေကာင္းတာ
ဖာသည္ ဆုိတာ
ဖာ ေပးတဲ့ အသည္
ဟာသ ဆုိတာ
ဟာေန တာေလးေတြ သ ထားတာ

ဆုိေတာ့ကာ
ကဗ်ာဆုိတာ
က ရင္းနဲ႔ ဗ်ာပါဒေတြ မ်ားေနရ
မွာပဲေပါ့....

ဟုတ္လားလုိ႔ ေမးေတာ့
ဂုိေဒါ့ဟာ ခု ေရာက္လာမယ္
ခဏေန ေရာက္မယ္
ေရာက္ခ်င္မွလည္း ေရာက္မယ္တဲ့။

စာဖတ္သူကုိလဲ အားနာပါတယ္
`ငါ´ ေတာင္ ခု ေပ်ာက္ေနတာ
`ငါ´ ေတာင္ ခု တစ္လံုးမွ မပါေသးတာ
စကားမစပ္
ဘာကုိ ရွာေနတာလဲဟင္?

...................

ဒါဆုိ ေဆာရီးေနာ္
ဒီအပုိဒ္ကုိ ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ မျပႏုိင္ဘူး

xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxx။

ေနာက္ဆံုးေတာ့
နာရီသံဟာ ၁၄ ခ်က္တိတိ ထုိးလုိက္တယ္
ေရအုိးဟာ ခြမ္းကနဲ
လူေတြဟာ အားကုိတၾကီး ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတုန္းပဲ
မီးခုိး ထြက္ မထြက္။ ။

ထြန္းႏြယ္

လက္ေဆာင္

စိတ္ဓာတ္ေတြက်ေနသတဲ႔လားကြယ္....။

ေရာ့.. ဒီမွာ
မုိးကုတ္စက္၀ုိင္းကုိ အုပ္မိရုံေလာက္ ေနေရာင္ၿခည္ ေႏြးဖ်ဖ်ရယ္...
ေကာင္းကင္ၿပာနဲ႔ လိုက္ဖက္မယ့္ တိမ္ေလး လက္ႏွစ္ဆုပ္ သုံးဆုပ္ေလာက္ရယ္..
ေလညွင္းေလး တစ္သုတ္ ႏွစ္သုတ္ရယ္...
အခ်ိဳးက်က်ေလးေပါင္းၿပီး ညေနခင္းလွလွေလး လုပ္ေပးထားတယ္။

မလုံေလာက္ေသးဘူးတဲ့လား....။

ေရာ့... ဒီမွာ
ေၿမနီလမ္းေလးရယ္...
အဆုံးမစမဲ့ က်ယ္ေၿပာတဲ့ ၿမက္ခင္းစိမ္းရယ္....
စိမ္း၀ါေရာ္ေရာင္ေတြ လႊမ္းေနတဲ့ သစ္ပင္တန္းေလးရယ္.....
ေကာင္းကင္က မွန္လုပ္ၾကည့္စရာ ေရကန္ကေလးရယ္....
ဒါေတြအားလုံးကို သစ္ေတာအုပ္ကေလးနဲ႔ မႈန္မႈိင္းမႈိင္း အနားကြပ္ေပးထားတယ္။

ေက်နပ္ၿပီတဲ႔လား....။

ဒါဆို လာ.....
ေလးလံလွတဲ့ ဒီခႏၶာကို ဒီခုံတန္းလ်ားမွာ ပုံထားလုိက္...
ႏြမ္းႏြယ္ေနတဲ႔ စိတ္၀ိညာဥ္ကိုေတာ့.. ...
ေဟာဒီ လက္ဖ၀ါးထဲမွာ စိတ္ခ်လက္ခ် ေပးနားလုိက္ပါ....
က်မႏွလုံးသားက ေစာင့္ေရွာက္လုိက္ပါလိမ့္မယ္။

Sacred Sparks
အဆင့္သင့္ၿဖစ္ၿပီလား...။
တင္းၿပည့္ေနတဲ့ ရွင့္ရဲ့စိတ္လြယ္အိတ္ကို အိတ္သြန္ဖာေမွာက္သာ ဖြင့္ခ်လုိက္ပါေတာ့ေလ... ...။

ေရနံ႔သာ။